OnLine είναι...
Καλώς ήρθες, Anonymous

Παρωνύμιο:
Συνθηματικό:
(Εγγραφή)

Τελευταία Μέλη:
papageorgiouk vasiliadis stamatiou spartali seremeti pytikakis
Ενεργά μέλη : 14205

Δεχτήκαμε
αναγνώσεις σελίδων από 1/1/2004

Επισκέπτες: 9

Στατιστικά Αρχείων:
Αρθρα: 377 Σύνδεσμοι : 856
Ανακτήσεις: 1786 σε 115 κατηγορίες:
Ανακτήθηκαν: 175.143 αρχεία
Μέγεθος Ανακτήσεων: 37.30 Gb
Εορτολόγιο Σταθερών Εορτών
29 Ιουν. Παύλος, Πέτρος, Πετρούλα, Παυλίνα, Πωλίνα
30 Ιουν. Απόστολος
1 Ιουλ. Αργύρης, Αργυρώ, Δαμιανός, Κοσμάς
7 Ιουλ. Κυριάκος, Κυριακή
8 Ιουλ. Θεόφιλος, Προκόπης
11 Ιουλ. Ευθημία, Όλγα
14 Ιουλ. Ακύλας
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
 Το όνομα της ομάδας που προτείνω είναι ...
 Καλώς να τα λέμε
 Ελληνομάθεια
 Αίτημα προς ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ
 e-school online virtual φροντιστήριο
 Εκπαιδευτική άδεια ιδιωτικού εκπαιδευτικού
 LUDUS Days on serious games-Πρόσκληση για τις 5-6 Οκτωβρίου.
 Πολλά online ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα Αγγλικών
 Ο δεκάλογος του σπουδαστή ΙΕΚ!
 ΕΚΛΟΓΕΣ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 Ημερίδα Ο.Π.Α. (πρώην ΑΣΟΕΕ) 18.5.12 στις 10.00 π.μ.
 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 Βεβαίωση για εκλογική άδεια
 ερωτηματολόγιο
 νέος
 Αναβαθμίσεις - SchoolOrganizer
 Υπολογίστε την προϋπηρεσία σας !!
 Χάρτης Πλοίων Πραγματικού Χρόνου
 Για σας απο Ρόδο
 ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ!
 Αμοιβαία μετάθεση νηπιαγωγών ( ΠΕ60 )
 Διευκρινιστική εγκύκλιος για τα μόρια τοποθετήσεων από απόσπ
 Μοναδική ευκαιρία επαγγελματικής αποκατάστασης για καθηγητές
 Σπουδές στην Αγγλία

TOP POSTERS

   saxinidis:  848 
 Πόντοι: 148603 

   pelopas:  707 
 Πόντοι: 28442 

   georgios:  388 
 Πόντοι: 7382 

   tania:  317 
 Πόντοι: 75135 

   lanselot:  232 
 Πόντοι: 23695 

   georgia:  200 
 Πόντοι: 28783 

   knz:  190 
 Πόντοι: 13550 

   ana21:  183 
 Πόντοι: 10460 

   grrr:  181 
 Πόντοι: 8881 

   sanik:  176 
 Πόντοι: 7571 

   vasiliki:  151 
 Πόντοι: 35461 

   giannisM:  149 
 Πόντοι: 16502 

   trianta:  137 
 Πόντοι: 24280 

   dimitris:  130 
 Πόντοι: 20721 

   andrikos:  124 
 Πόντοι: 7503 

   marta:  121 
 Πόντοι: 19231 

   ODY:  120 
 Πόντοι: 13407 

   tsamp10:  115 
 Πόντοι: 22881 

   anna23:  111 
 Πόντοι: 22820 

   jokasta:  108 
 Πόντοι: 7151 

OnLine Κουίζ

► Word ◄

► Internet Outlook ◄

► Windows ◄

► PowerPoint ◄

► Excel ◄





Ασκήσεις πιστοποίησης
Ηλ. Ταχυδρομείο
Δείτε τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα στο sch.gr
 
΄Αρθρα e-Ένωση: Οπτικοακουστική Αγωγή για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης 13 Απριλίου 2013 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ημερομηνία καταχώρησης 26/03/13 από saxinidis
Åðéìüñöùóçchristhess Αρθρα "Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί τη διοργάνωση της επιμορφωτικής ημερίδας με θέμα:
Οπτικοακουστική Αγωγή για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
13 Απριλίου 2013 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Α. Θεματολογία Ημερίδας

Η συγκεκριμένη επιμορφωτική ημερίδα υλοποιείται έπειτα από τη διαπίστωση πως υπάρχει τεράστιο κενό στο κομμάτι της κατάρτισης των εκπαιδευτικών, δασκάλων, νηπιαγωγών, καθώς και όλων των επιστημόνων της αγωγής στο καινοτόμο αυτό κομμάτι που ορίζεται ως οπτικοακουστική αγωγή. Μια πτυχή της εκπαίδευσης και της διδακτικής διεργασίας που αναπόδραστα προκύπτει από την αυξανόμενη είσοδο των ΤΠΕ στην εκπαίδευση αλλά και των οπτικοακουστικών μέσων στην αγωγή των μαθητών.
Επιγραμματικά στόχοι της επιμόρφωσης είναι:
- Η ευαισθητοποίηση πολιτών που έχουν σχέση με την εκπαίδευση (ανηλίκων και ενηλίκων) σχετικά με τη σημασία και αναγκαιότητα της οπτικοακουστικής αγωγής
- Η οπτικοακουστική αγωγή των ίδιων των συμμετεχόντων (η κατανόηση της «γλώσσας» της τηλεόρασης, του διαδικτύου και του κινηματογράφου, η απόκτηση δεξιοτήτων για την κατανόηση και αποκωδικοποίηση των τηλεοπτικών προϊόντων και διαδικτυακών προϊόντων, η απομυθοποίηση των μύθων που έχουν κατασκευαστεί για το ρόλο και τη δύναμη της τηλεόρασης και του internet, η συνειδητοποίηση της φύσης της τηλεόρασης και του διαδικτύου, η εξοικείωση με τη γλώσσα της κινηματογραφικής αφήγησης, η διαμόρφωση ποιοτικών κριτηρίων για την επιλογή ψηφιακών προϊόντων κλπ)
- Η απόκτηση παιδαγωγικών «εργαλείων» από τους συμμετέχοντες ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και υποστηρίζουν προγράμματα οπτικοακουστικής αγωγής στους τόπους εργασίας (ως εκπαιδευτές ενηλίκων και κυρίως ανηλίκων)
- Η διεύρυνση των μεθόδων και δράσεων και τελικά των δυνατοτήτων επιλογής για έναν εκπαιδευτικό που θέλει να εφαρμόσει πρόγραμμα οπτικοακουστικής αγωγής (ή εκπαίδευσης στα Μέσα, media literacy κλπ)
- Η απόκτηση τεχνικών γνώσεων από τους συμμετέχοντες για ζητήματα όπως η παραγωγή τηλεοπτικών προϊόντων στα σχολεία, η δημιουργία μαθητικών ταινιών κλπ
- Η θεωρητική κατάρτιση των συμμετεχόντων (με την παροχή πρόσθετης βιβλιογραφίας για την οπτικοακουστική αγωγή)
- Η απόκτηση υποστηρικτικού υλικού από τους συμμετέχοντες (με βιντεάκια, παρουσιάσεις power point, φύλλα εργασίας κλπ) απαραίτητου για την πραγματοποίηση προγραμμάτων οπτικοακουστικής αγωγής στα σχολεία

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα διανεμηθεί υποστηρικτικό υλικό (power point, video, δραστηριότητες) για την τηλεόραση, το διαδίκτυο και την κινηματογραφική αγωγή.

Β. Περιεχόμενα Επιμόρφωσης

- Το Αναλυτικό Πρόγραμμα είναι αναρτημένο στο site www.e-employ.gr -
10.00 – 10.45: Παιδί και τηλεόραση, θεωρητική προσέγγιση, (περιεχόμενο οπτικοακουστικής αγωγής, φύση τηλεοπτικού μέσου, ερευνητικά δεδομένα)

10.45 - 11.15: Συμφωνώ ή Διαφωνώ (βιωματική δραστηριότητα, διαλεκτικό παιχνίδι για τον ρόλο, τη θέση και τη φύση της τηλεόρασης)

11.15 - 11.30: Διάλειμμα

11.30 - 12.30: Δημιουργώ τη δική μου τηλεοπτική διαφήμιση (βιωματική δραστηριότητα σε ομάδες, προηγείται η μελέτη περιπτώσεων μέσω της προβολής χαρακτηριστικών βίντεο)

12.30 - 13.15: Διαδίκτυο, θεωρητική προσέγγιση (περιεχόμενο προγράμματος, φύση διαδικτύου)

13.15 - 13.30: Διάλειμμα

13.30 - 14.00: Η διαφήμιση στο διαδίκτυο (μελέτες περιπτώσεων)

14.00 - 15.30: Εργαστήριο Κινηματογραφικής Αγωγής (περιγραφή βήμα βήμα των βημάτων δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με τους μαθητές, πρακτικά παραδείγματα, υποστηρικτικό υλικό

15.30 - 16.00: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΛΗΞΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΘΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ


Γ. Ομιλητής

Πούλιος Ιωάννης
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Ο κ. Πούλιος Ιωάννης σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θες/νικης, και πραγματοποίησε διετή μετεκπαίδευσή στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης «Δημ. Γληνός». Κατέχει οργανική θέση στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών ενώ από το σχολικό έτος 2007-2008 υπηρετεί στη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Νομού Σερρών και είναι υπεύθυνος για τα ευρωπαϊκά προγράμματα και το Εθνικό Δίκτυο Αγωγής Τηλεόρασης.
Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει ακολούθως: Παιδί και τηλεόραση, 2006, (Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών), Η παιδική επιθετικότητα στο σχολείο, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, 2007), Διαθεματική προσέγγιση της γλώσσας Ε΄δημοτικού, (βιβλίο δασκάλου, εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, 2007), Διαθεματική προσέγγιση της γλώσσας Στ΄ δημοτικού, (βιβλίο δασκάλου, εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, 2007), Γεωγραφία Ε΄& Στ Δημοτικού, (εκδόσεις ΣΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ), Γεωγραφία Ε΄ δημοτικού, βιβλίο μαθητή, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, 2007), Γεωγραφία Στ΄ δημοτικού, βιβλίο μαθητή, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, 2007), Γεωγραφικός Άτλαντας Ελλάδας, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, 2007), Παιδί και Τηλεόραση, πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, συλλογικός τόμος, (Δ/νση Π.Ε. Ν. Σερρών), Γεωγραφία Ε΄ δημοτικού, βιβλίο δασκάλου, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, υπό έκδοση), Γεωγραφία Στ΄ δημοτικού, βιβλίο δασκάλου, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, υπό έκδοση), Γλώσσα Γ΄ δημοτικού, βιβλίο δασκάλου, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, υπό έκδοση), Γλώσσα Δ΄ δημοτικού, βιβλίο δασκάλου, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, υπό έκδοση), Ο οπτικός αλφαβητισμός στο δημοτικό σχολείο, (Εκδόσεις Σμυρνιωτάκη, υπό έκδοση)
Επιπρόσθετα, οργάνωσε και σχεδίασε το πρώτο πανελλαδικό δίκτυο οπτικού αλφαβητισμού με έδρα το νομό Σερρών. Σχεδίασε τις δραστηριότητες του δικτύου και είναι μέλος (Αντιπρόεδρος) της Συντονιστικής του Επιτροπής και της Παιδαγωγικής ομάδας. Ακόμη είναι βασικός εκπαιδευτής-εμψυχωτής των εκπαιδευτικών του Δικτύου στις διημερίδες που πραγματοποιούνται από το 2007 σε όλη τη χώρα. Στα τρία πρώτα έτη του Δικτύου επιμόρφωσε εκπαιδευτικούς από 250 δημοτικά σχολεία της χώρας. Είναι τέλος ο συγγραφέας των δύο βιβλίων δραστηριοτήτων του Δικτύου. Το Δίκτυο λειτουργεί ως Εθνικό Δίκτυο με την έγκριση του ΥΠΕΠΘ και με τη χορηγία της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και την επιστημονική συνεργασία του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων.
Το παραμύθι του «Ο μικρός πρίγκιπας στον πλανήτη της τηλεόρασης» διακρίθηκε στον πανελλήνιο διαγωνισμό του παιδικού περιοδικού KidsFun (2003) μετά από απόφαση της κριτικής επιτροπής που αποτελούνταν από γνωστούς Έλληνες λογοτέχνες..Το υλικό που προήλθε από το πρόγραμμά του για την τηλεόραση επιλέχθηκε από το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας και εφαρμόστηκε από άλλα 9 σχολεία της χώρας στα πλαίσια ενός δικτύου σχολείων που δημιουργήθηκε. Ένα άρθρο-ρεπορτάζ που έγραψε με τους μαθητές του βραβεύθηκε με το πρώτο βραβείο για ρεπορτάζ στον πανελλήνιο διαγωνισμό σχολικού εντύπου της εφημερίδας «ΝΕΑ» (2000). Ήταν μέλος της Οργανωτικής επιτροπής του Πανελλήνιου Συνεδρίου «Παιδί και τηλεόραση». Ήταν μέλος της ερευνητικής ομάδας στην έρευνα που εκπονήθηκε με άδεια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου σε 26 δημοτικά σχολεία της Βόρειας Ελλάδας με θέμα τις τηλεοπτικές συνήθειες των παιδιών της πέμπτης και έκτης δημοτικού.
Τέλος, συμμετείχε ως εισηγητής στο Πανελλήνιο Συνέδριο «Παιδί και Οπτικοακουστικά μέσα Επικοινωνίας» που πραγματοποιήθηκε από το Τελλόγλειο Ίδρυμα του ΑΠΘ στη Θεσσαλονίκη στις 21 & 22 Νοεμβρίου 2009. Υπήρξε βασικός συντελεστής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης «Μαθαίνω@home» που δημιουργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2008 και επιχορηγήθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας. Υπήρξε Υπεύθυνος Ποιότητας της Δ/νσης Π.Ε. Ν. Σερρών με αφορμή τη διαδικασία πιστοποίησής της (η μοναδική Δ/νση στη χώρα που είναι πιστοποιημένη) κατά το διεθνές πρότυπο ποιότητας iso : 9001:2000.Οργάνωσε και σχεδίασε το πανελλαδικό πρόγραμμα «Οικολογικό Αποτύπωμα Σχολείων» που πραγματοποίησε η Δ/νση Π.Ε. Ν. Σερρών με τη χορηγία του ΥΠΕΧΩΔΕ και τη συνεργασία του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και του ΤΕΙ Σερρών. Το πρόγραμμα λειτουργεί μέσω μιας ειδικής ιστοσελίδας (www.co2schools.gr) και εγκρίθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Μέσω της ιστοσελίδας τα σχολεία της χώρας (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) μπορούν να βρίσκουν το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου τους, δηλαδή την ποσότητα του διοξειδίου του άνθρακα που εκλύεται στην ατμόσφαιρα λόγω της κατανάλωσης ενέργειας.
Διαθέτει πλούσια επιμορφωτική δράση (Επιμορφωτής Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με αφορμή την εισαγωγή των νέων σχολικών εγχειριδίων, Επιμορφωτής Κέντρων πρόληψης (ΟΚΑΝΑ, ΟΑΣΙΣ) στα πλαίσια εκπαιδευτικών δικτύων για την παιδική επιθετικότητα και την οπτικοακουστική αγωγή, επιμορφωτής Εθνικού Δικτύου Αγωγής Τηλεόρασης κλπ.

Δ. Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
 Βεβαίωση παρακολούθησης
 Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
 Φάκελος συνέδρου
 Μπλοκ σημειώσεων
 Στυλό

Ε. Γραμματεία ημερίδας-Εγγραφές

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας καθώς ο αριθμός των διαθέσιμων συμμετοχών είναι συγκεκριμένος.

Τel.: 2310 230545 Fax: 2310 230415 Mailto: info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr | www.facebook.com/employ.page για το αναλυτικό πρόγραμμα
"
Εκπαιδευτική Πύλη e-Ένωση
Τα άρθρα-σχόλια είναι ιδιοκτησία των αποστολέων τους, τα υπόλοιπα PHPNuke.org 2004-05 & του e-Ένωση.
Γενική Διαχείριση: Κωνσταντίνος Β. Σαχινίδης & Φωτακίδου Τάνια Ενημέρωση άρθρων: Χατζηκωνσταντίνου Ελένη
Συνδιαχείριση Φόρουμ: Τζωρτζακάκης Γεώργιος, Κουτσοσπύρος Αθ. Χάρης