OnLine είναι...
Καλώς ήρθες, Anonymous

Παρωνύμιο:
Συνθηματικό:
(Εγγραφή)

Τελευταία Μέλη:
papageorgiouk vasiliadis stamatiou spartali seremeti pytikakis
Ενεργά μέλη : 14205

Δεχτήκαμε
αναγνώσεις σελίδων από 1/1/2004

Επισκέπτες: 2

Στατιστικά Αρχείων:
Αρθρα: 377 Σύνδεσμοι : 856
Ανακτήσεις: 1786 σε 115 κατηγορίες:
Ανακτήθηκαν: 175.143 αρχεία
Μέγεθος Ανακτήσεων: 37.30 Gb
Εορτολόγιο Σταθερών Εορτών
26 Οκτ. Δήμητρα, Δημήτρης
27 Οκτ. Νέστωρας
28 Οκτ. Εθνική Εορτή 28ης Οκτωβρίου
31 Οκτ. ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ
1 Νοε. Αργύρης, Αργυρώ, Δαμιανός, Κοσμάς
8 Νοε. Αγγελική, Αγγελος, Ταξιάρχης, Γαρβιήλ, Μιχάλης, Σεραφείμ, Σταμάτης, Σταματία
9 Νοε. Νεκτάριος, Νεκταρία
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
 Το όνομα της ομάδας που προτείνω είναι ...
 Καλώς να τα λέμε
 Ελληνομάθεια
 Αίτημα προς ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ
 e-school online virtual φροντιστήριο
 Εκπαιδευτική άδεια ιδιωτικού εκπαιδευτικού
 LUDUS Days on serious games-Πρόσκληση για τις 5-6 Οκτωβρίου.
 Πολλά online ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα Αγγλικών
 Ο δεκάλογος του σπουδαστή ΙΕΚ!
 ΕΚΛΟΓΕΣ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 Ημερίδα Ο.Π.Α. (πρώην ΑΣΟΕΕ) 18.5.12 στις 10.00 π.μ.
 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 Βεβαίωση για εκλογική άδεια
 ερωτηματολόγιο
 νέος
 Αναβαθμίσεις - SchoolOrganizer
 Υπολογίστε την προϋπηρεσία σας !!
 Χάρτης Πλοίων Πραγματικού Χρόνου
 Για σας απο Ρόδο
 ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΑΕΙ!
 Αμοιβαία μετάθεση νηπιαγωγών ( ΠΕ60 )
 Διευκρινιστική εγκύκλιος για τα μόρια τοποθετήσεων από απόσπ
 Μοναδική ευκαιρία επαγγελματικής αποκατάστασης για καθηγητές
 Σπουδές στην Αγγλία

TOP POSTERS

   saxinidis:  848 
 Πόντοι: 148603 

   pelopas:  707 
 Πόντοι: 28442 

   georgios:  388 
 Πόντοι: 7382 

   tania:  317 
 Πόντοι: 75135 

   lanselot:  232 
 Πόντοι: 23695 

   georgia:  200 
 Πόντοι: 28783 

   knz:  190 
 Πόντοι: 13550 

   ana21:  183 
 Πόντοι: 10460 

   grrr:  181 
 Πόντοι: 8881 

   sanik:  176 
 Πόντοι: 7571 

   vasiliki:  151 
 Πόντοι: 35461 

   giannisM:  149 
 Πόντοι: 16502 

   trianta:  137 
 Πόντοι: 24280 

   dimitris:  130 
 Πόντοι: 20721 

   andrikos:  124 
 Πόντοι: 7503 

   marta:  121 
 Πόντοι: 19231 

   ODY:  120 
 Πόντοι: 13407 

   tsamp10:  115 
 Πόντοι: 22881 

   anna23:  111 
 Πόντοι: 22820 

   jokasta:  108 
 Πόντοι: 7151 

OnLine Κουίζ

► Word ◄

► Internet Outlook ◄

► Windows ◄

► PowerPoint ◄

► Excel ◄





Ασκήσεις πιστοποίησης
Ηλ. Ταχυδρομείο
Δείτε τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα στο sch.gr
 
΄Αρθρα e-Ένωση: Βιωματική Διδασκαλία: Χρήση και δημιουργία εμπειριών για αποτελεσματικό μάθημα
Ημερομηνία καταχώρησης 04/09/13 από saxinidis
Åðéìüñöùóçchristhess Αρθρα "Η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης & σταδιοδρομίας EMPLOY σας κοινοποιεί τη διοργάνωση του επιστημονικού σεμιναρίου με θέμα:
Βιωματική Διδασκαλία:
Χρήση και δημιουργία εμπειριών για αποτελεσματικό μάθημα
28 Σεπτεμβρίου 2013 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Α. Θεματολογία Σεμιναρίου

Με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, ο μαθητής λαμβάνει γνώσεις με έναν τρόπο που αποδεδειγμένα δεν προάγει τη δημιουργικότητα ούτε εξασφαλίζει μια γνωριμία με το αντικείμενο που να έχει βάθος σε ποιότητα αλλά και σε χρονική διάρκεια. Τις τελευταίες δεκαετίες πολλοί μεγάλοι παιδαγωγοί έχουν προτείνει και εφαρμόσει με επιτυχία νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις που βασίζονται σε διαφορετικές τεχνικές, ώστε να εξασφαλίζουν διαφορετικό επίπεδο μάθησης. Ανάμεσα σε αυτές τις προσεγγίσεις κυριαρχεί έντονα το στοιχείο της βιωματικότητας. Έτσι, έχει διαπιστωθεί ότι η βιωματική μάθηση είναι αποδεδειγμένα πιο αποτελεσματική από την κλασσική εκμάθηση γνωστικής ύλης και δεξιοτήτων: το να δοκιμάζει ο μαθητευόμενος έμπρακτα το αντικείμενο και να βιώνει ο ίδιος/η ίδια το περιεχόμενό του έχει διαφορετικά αποτελέσματα. Ο ενεργός αυτός ρόλος δεν μπορεί να δοθεί μέσα από την παραδοσιακή παράδοση του μαθήματος. Χρειάζεται λοιπόν ένας διαφορετικός σχεδιασμός και μια εναλλακτική εκτέλεση του μαθήματος. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να εφοδιαστεί με ειδική κατάρτιση και συγκεκριμένες δεξιότητες που να τον βοηθήσουν να εφαρμόσει νέες τεχνικές, κάνοντας το μάθημα πιο ευχάριστο και πολύ πιο εποικοδομητικό.
Αυτό το σεμινάριο εξυπηρετεί έναν διττό ρόλο. Από τη μια μεριά παρέχει μια θεωρητική κατάρτιση σχετικά με το τί ακριβώς είναι η βιωματική μάθηση, ποια παιδαγωγικά μοντέλα την έχουν χρησιμοποιήσει και πώς μπορεί να ενσωματωθεί στην καθημερινότητα της σχολικής τάξης. Από την άλλη μεριά το ίδιο το σεμινάριο είναι βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στις αρχές της βιωματικής διδασκαλίας. Επομένως, κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου δίνονται πολλά και πλούσια παραδείγματα δραστηριοτήτων που μπορούν να εφαρμοστούν σε διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης, από την προσχολική αγωγή μέχρι και την εκπαίδευση ενηλίκων. Οι παρευρισκόμενοι θα κληθούν να συμμετάσχουν ενεργά σε πολλές από αυτές τις δραστηριότητες, για να δοκιμάσουν την εμπειρία της βιωματικής μάθησης αλλά και να καλλιεργήσουν δεξιότητες ενσυναίσθησης σχετικά με το πώς είναι να μαθαίνουμε μέσα από εμπειρίες.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενοι θα μάθουν πώς να επινοούν μόνοι τους σχέδια μαθήματος με τη βιωματική μέθοδο, ανάλογα με το γνωστικό τους αντικείμενο και με τις ιδέες τους.
Έτσι, σε αυτό το σεμινάριο:
• Ακολουθείται συνδυαστική μέθοδος διδασκαλίας, με παράδοση θεωρητικού υλικού, ατομική και ομαδική εργασία και μελέτες περιπτώσεων.
• Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην αυτογνωσία των επιμορφούμενων, που θα κληθούν να μάθουν περισσότερα για το δικό τους μαθησιακό και διδακτικό στυλ και να προσαρμόσουν τις τεχνικές που παρουσιάζονται στη δική τους προσωπικότητα.
• Ο βιωματικός χαρακτήρας του σεμιναρίου επιτρέπει να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση, ώστε να μπορέσει ο επιμορφούμενος να βιώσει ο ίδιος την εμπειρία της βιωματικής μάθησης, πριν την εφαρμόσει στη διδασκαλία του.
• Οι μελέτες περιπτώσεων και τα παραδείγματα δίνουν την ευκαιρία για να περιγραφούν παραδείγματα από την αληθινή πραγματικότητα της σχολικής τάξης.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε παιδαγωγούς, σε φοιτητές παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών σχολών, σε στελέχη εκπαίδευσης αλλά και σε γονείς.
Τα σεμινάρια πέρα από το γνωστικό εφοδιασμό και την επιμόρφωση που παρέχουν, έχουν ιδιαίτερα βιωματικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και στοχεύουν στη μετάδοση επιστημονικών γνώσεων αλλά και στην άμεση συμμετοχή και ενεργή παρακολούθηση των συμμετεχόντων μέσα από οργανωμένη συζήτηση και πρακτικές δραστηριότητες.

Β. Περιεχόμενα Επιμόρφωσης

- Το Αναλυτικό Πρόγραμμα είναι αναρτημένο στο site www.e-employ.gr -
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: 10.30 – 12.30
• Κάλυψη του θεωρητικού μέρους- θεωρίες μάθησης, η βιωματική μάθηση (ιστορία, θεωρίες, εφαρμογές, κριτική).
• Η νέα παιδαγωγική: παιδαγωγικές προσεγγίσεις που πρότειναν νεωτεριστικές τεχνικές διδασκαλίες, βασισμένες στο βίωμα.
• Εξερεύνηση των βιωμάτων του εκπαιδευτικού- ο μαθητής μέσα μας: αναμνήσεις, μαθησιακό προφίλ, προσωπικό διδακτικό προφίλ.
• Πρακτικά ζητήματα: πώς δημιουργούμε μια ομάδα βιωματικής μάθησης; Πώς γίνεται η επιλογή των ατόμων; Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος; Πώς διαχειριζόμαστε την κοινωνική δυναμική της ομάδας;
• Ποια είναι τα ενδεχόμενα προβλήματα που προκύπτουν στη βιωματική διδασκαλία;
• Ποιες είναι απαραίτητες δεξιότητες του συντονιστή στο βιωματικό μάθημα;

Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ: 13.00 – 15.00
• Η ένταξη της βιωματικής τεχνικής στη σχολική πραγματικότητα.
• Η «εργαλειοθήκη» του εκπαιδευτικού: δραστηριότητες, παιχνίδια και ένταξη αυτών στο κανονικό μάθημα.
• Η χρήση των τεχνών στη βιωματική διδασκαλία και μάθηση.
• Η διαθεματικότητα, η ευέλικτη ζώνη και η μέθοδος Project: ο ρόλος του εκπαιδευτικού, τα πλεονεκτήματα, οι δυσκολίες, παραδείγματα.
• Η μετα-γνώση: μαθαίνοντας για τη μάθηση.
• Παραδείγματα βιωματικών στοιχείων στην προσχολική, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια εκπαίδευση και σε δομές επιμόρφωσης.
• Προβληματισμοί, συζήτηση, επίλυση προβλημάτων.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΛΗΞΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: 15.00 – 15.30



ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΘΑ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ


Γ. Ομιλήτρια

Δρ Εμμανουηλίδου Καλλιόπη
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Η Δρ Καλλιόπη Εμμανουηλίδου είναι πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Συνέχισε τις σπουδές της στη Μεγάλη Βρετανία και απέκτησε μεταπτυχιακά επιπέδου master στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MEd Psychology of Education), στη Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση (MEd Counselling in Education) από το πανεπιστήμιο του Bristol και στην Εκπαιδευτική Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Exeter (MSc in Educational Research). Στο Πανεπιστήμιο του Exeter ακολούθησε με κρατική υποτροφία διδακτορικές σπουδές που οδήγησαν στην απόκτηση διδακτορικού (PhD), με θέμα τη χαρισματικότητα, τα είδη νοημοσύνης και τα συναισθηματικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά των ταλαντούχων παιδιών. Παράλληλα εργαζόταν ως βοηθός έρευνας σε προγράμματα του Πανεπιστημίου και ως διδάσκουσα σε μαθήματα ερευνητικής μεθοδολογίας και εκπαίδευσης των χαρισματικών παιδιών.
Κατά τη διάρκεια της διαμονής της στην Αγγλία, παρακολούθησε επιμορφωτικά σεμινάρια συμβουλευτικής και ψυχολογίας (συμβουλευτική παιδιών, εξαρτήσεις, θεραπεία μέσω τέχνης, διαχείριση άγχους, ομαδική θεραπεία, κτλ.) και απέκτησε δύο Certificates Συμβουλευτικής, και Συμβουλευτικής για διαταραχές πρόσληψης τροφής (Iron Mill Institute).
Στην Ελλάδα έχει εργαστεί ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (πρόγραμμα Διαχείρισης Σχολικής Τάξης), ως καθηγήτρια κοινωνικής εκπαίδευσης σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ως καθηγήτρια ψυχολογίας στα ΚΕΜΕ New York College, North College και City College, ως διδάσκουσα στην ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης (προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ) και ως ειδική επιστήμων - διδάσκουσα (Π.Δ.407/80) μαθημάτων Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Εκτός από δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά του χώρου, έχει γράψει το βιβλίο «Ψυχολογία της Διατροφής: πώς οι διατροφικές συνήθειες αντανακλούν το συναισθηματικό μας κόσμο» (εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, 2011) και έχει ολοκληρώσει τη σύνταξη του πρώτου οδηγού ολιστικής αξιολόγησης χαρισματικότητας μεικτής μεθοδολογίας καθώς και προγράμματος συναισθηματικής αγωγής για γονείς και εκπαιδευτικούς. Παράλληλα δραστηριοποιείται συνεδριακά, με μεγάλο εύρος εισηγήσεων σε πανελλήνια, βρετανικά, ευρωπαϊκά και διεθνή συνέδρια.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα ακόλουθα: σχέση νοημοσύνης και συναισθήματος, συναισθηματικές ανάγκες των χαρισματικών και ταλαντούχων ατόμων, αξιολόγηση νοημοσύνης και δημιουργικότητας, διαχείριση άγχους, διαταραχές πρόσληψης τροφής, ψυχολογία και διατροφή, συναισθηματική αγωγή, διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό χώρο, ψυχολογικές προσεγγίσεις του ασθενή, βιωματικές μέθοδοι διδασκαλίας, φυλετικές αναπαραστάσεις στα ΜΜΕ και θεραπευτική χρήση των τεχνών.
Εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχολόγος, ως συντονίστρια σε βιωματικά σεμινάρια καθώς και ως εισηγήτρια σεμιναρίων σε συνεργασία με την εταιρεία EMPLOY. Επίσης, συνεργάζεται με διάφορους φορείς εκπαίδευσης και επιμόρφωσης παραδίδοντας διαλέξεις, σεμινάρια και σχολές γονέων με πλούσια θεματολογία.

Δ. Παροχές
Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:
 Βεβαίωση παρακολούθησης
 Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή.
 Φάκελος συνέδρου
 Μπλοκ σημειώσεων
 Στυλό

Ε. Γραμματεία σεμιναρίου-Εγγραφές

Για δηλώσεις συμμετοχής, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της ημερίδας καθώς ο αριθμός των διαθέσιμων συμμετοχών είναι συγκεκριμένος.

Τel.: 2310 230545 Fax: 2310 230415 Mailto: info@e-employ.gr
(Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα-Παρασκευή)
ή επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr | www.facebook.com/employ.page για το αναλυτικό πρόγραμμα"
Εκπαιδευτική Πύλη e-Ένωση
Τα άρθρα-σχόλια είναι ιδιοκτησία των αποστολέων τους, τα υπόλοιπα PHPNuke.org 2004-05 & του e-Ένωση.
Γενική Διαχείριση: Κωνσταντίνος Β. Σαχινίδης & Φωτακίδου Τάνια Ενημέρωση άρθρων: Χατζηκωνσταντίνου Ελένη
Συνδιαχείριση Φόρουμ: Τζωρτζακάκης Γεώργιος, Κουτσοσπύρος Αθ. Χάρης